تیم امید آرشیو خبر ها
پل لیرولا به تیم اصلی خواهد آمد!

پل لیرولا به تیم اصلی خواهد آمد!

به گفته ی جرارد رومرو، پل لیرولا قرارداد 5 ساله ی جدیدی با یوونتوس امضا می کند و به زودی به تیم اصلی خواهد پیوست.

 

او یک استعداد فوق العاده در دفاع راست بوده، در سال 1997 متولد شده و 2015 از آکادمی اسپانیول به صورت قرضی پریماورا منتقل شده است و سپس با پرداخت 700 هزار یورو تابستان گذشته دائمی شد. گرچه او همین الان 4 برابر این مبلغ می ارزد، پل قبل از پیوستن به یوونتوس 90 دقیقه در تیم اسپانیول 2 بازی کرده بود. او هم اکنون جز نفرات ثابت تیم گروسو بوده و در مجموع 34 بازی کرده، 3 گل زده و 7 پاس گل داده است، او همین الان هم دارد با دفاع راست های برتر اسپانیایی مقایسه می شود و با سطح بالایی که نشان داده آماده ی بازی در رده ی بزرگسالان است و تیم های اسپانیایی از جمله بارسلونا خواهانش هستند. او در نمایش هایش نشان داده که علاوه بر حمله رویکرد دفاعی فوق العاده ای دارد. این بازیکن 19 ساله سبکی اسپانیایی دارد به این معنی که بیشتر دوست دارد در کناره ها به جلو بتازد تا اینکه به وظایف دفاعی محدود شود ولی لیرولا از این لحاظ هم در حال پیشرفت بوده و توانایی اش در بازیخوانی قابل توجه است.

 

این فول بک اسپانیایی همین الان لقب لیختشتاینر کوچک را به خود اختصاص داده است، چیزی که برای یه بازیکن 18 ساله ستایشی بسیار پررنگ محسوب می شود. توانایی و خونسردی اش موقع در اختیار داشتن توپ مثال زدنی است و و اگر بازی نیمه نهایی جام ویارجو بین یوونتوس و اسپاتزیا را دیده باشید، ممکن است او را با یک بازی ساز پیشرفته و حد بالا اشتباه بگیرید، که در این صورت می توان شما را بخشید.

 

تعجبی هم ندارد که او به درستی شماره ی 21 را برای بر تن کردن انتخاب کرده است، لیرولا تنوع تاکتیکی خوبی در بازی داشته و می تواند در سمت راست خط هافبک هم بازی کند و در کل تورنومنت ویارجو تقریبا همه چیز برای هم تیمی هایش هماهنگ می کرد و رهبر ارکستر تیم فابیو گروسو بود، او دو پاس گل داد و در مجموع کاری کرد که برای مقایسه کردن توانایی ارسال پاس های بلند او با آندره آ پیرلو وسوسه شوید.

 

وی در گفت و گو با تلویزیون باشگاه اعتراف کرده که استفان لیختشتاینر الگویش بوده و امیدوار است که روزی به استانداردهای این ملی پوش سوییسی برسد، چیزی که به اندازه ی هم پستی هایش در لالیگا هجومی نیست. پل از کودکی طرفدار یوونتوس بوده است.

 

گفتنی است طبق قانون جدید سری آ‌، 3 بازیکن رشد یافته در باشگاه باید هر فصل به تیم اصلی اضافه شوند، این بازیکنان باید بین 15 تا 21 سالگی در رده های سنی حضور داشته باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: